Helpdesk voor Conneqted leden
Voor Conneqted leden is het mogelijk de helpdesk onbeperkt te gebruiken via de Conneqted omgeving waarbij je binnen 2 dagen een antwoord kunt verwachten. Het betreft hier dus lastechnische vragen. Voor niet-lastechnische vragen zoals bijvoorbeeld de looptijd van een certificaat, examendata, doorgeven van een adreswijziging e.d. kun je een e-mail sturen naar info@nil.nl.
Stel een vraag
Via de helpdesk in Conneqt kun je lasgerelateerde vragen stellen waarbij het doel van het NIL is je te voorzien van een gevalideerd antwoord.
Niet leden
Voor niet Conneqt leden is het mogelijk om eenmalig gebruik te maken van de helpdesk.
Via de helpdesk in Conneqt kun je je vraag stellen. Je kunt binnen 4 werkdagen een reactie verwachten.
Leden
Voor Conneqt leden is het mogelijk de helpdesk onbeperkt te gebruiken via de Conneqt omgeving waarbij je binnen 2 dagen een antwoord kunt verwachten.