Helpdesk voor Conneqted leden

Voor Conneqted leden is het mogelijk de helpdesk onbeperkt te gebruiken via de Conneqted omgeving waarbij je binnen 2 dagen een antwoord kunt verwachten. Het betreft hier dus lastechnische vragen. Voor niet-lastechnische vragen zoals bijvoorbeeld de looptijd van een certificaat, examendata, doorgeven van een adreswijziging e.d. kun je een e-mail sturen naar info@nil.nl.

Element_4

Stel een vraag

Via de helpdesk in Conneqt kun je lasgerelateerde vragen stellen waarbij het doel van het NIL is je te voorzien van een gevalideerd antwoord.

Voor niet Conneqt leden is het mogelijk om eenmalig gebruik te maken van de helpdesk. Via de helpdesk in Conneqt kun je je vraag stellen. Je kunt binnen 4 werkdagen een reactie verwachten.

Voor Conneqt leden is het mogelijk de helpdesk onbeperkt te gebruiken via de Conneqt omgeving waarbij je binnen 2 dagen een antwoord kunt verwachten.

Ga direct naar de helpdesk in Conneqt.